springtur+gym

Hej och hallå! Idag är det veckans bästa skoldag igen, tisdag. Kreativitetens dag♥ Först EOS (estetiskt orientering) med musikalen, där vi gick igenom några scener samt repade låtar och jag har fått en solodel i en av låtarna, hihi!
Sen målade jag nästan klart mitt självporträtt i akryl, himla nöjd blir jag!

När jag kom hem åt jag thaigryta med grönsaker, kyckling och nudlar, sedan gav jag mig ut och sprang! Blev runt 45 minuter idag också, sedan 20-30 minuters gym. Har sån jäkla träningsvärk sen igår! Nu sitter jag och kikar på Navy CIS, och mumsar frukt! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Phelicia - konst och foto

Tycker VERKLIGEN att du ska vara nöjd över ditt självporträtt. Så jävla fiint!



Förövrigt lät det som en väldigt bra tisdag, hihi :*

2011-03-30 @ 21:14:59
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0