HEMMATRÄNING

Hello!
Var så slut igår kväll så jag orkade inte lägga in nåt om träningen, ledsen för det! Nu kommer update i alla fall.
Uppvärmning, cirka tre kilometers powerwalk (så gott det går i halkan) Sen körde jag fokus på ben/rumpa, mage, bröst. Samma vända idag.
Set&reps 10x3
  • Dynamiska utfall - lår, rumpa
  • Step-up - lår, rumpa
  • Sidledsbenlyft - lår

  • Crunches - mage
  • Sneda Crunches - mage,sida
  • Omvända Crunches - mage
  • Sittande benlyft - mage

  • Armhävningar - arm, bröst 7x3
  • Chins - rygg
Lite drygt en timmes träningspass, om man bortser powerwalken. Känner mig mör och frestad av en varm och skön dusch, sen sängen! Underbar träningsvärk i morgon då. Sovmorgon har jag i alla fall, hjärtade bror hämtar mig och skjutsar till skolan. Puss på honom, och puss på er, godnatt och sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0