TRÄNINGSVERK EFTER EN HALV DAG



Det är fan inte illa pinkat av en trähäst!
Magen, armarna och benen, jisses va otränad jag är!
Som grädde på moset denna skitdag så upptäckte jag att jag gått upp 5 kilo sen sist jag kollade vikten. VA GLAD JAG BLIR ..........
Gick upp vid halv sex imorse, pga mardrömmen.. Sen tog jag bussen till Krylbo, därifrån bussen till stan, gick till badhuset. Senare än åtta bara för att backspegeln hade krånglat sig på bussen, så det tog ju hundra år ungefär.. Väl i badhuset så visar det sig att receptionen inte öppnar förrän tio, så jag kunde inte betala. De ordnade så att jag kunde betala efteråt istället. När vi äntligen kommit upp i gymmet värmde vi upp på rodden, sen körde vi järnet! Hahah. Jennifer och Lotta drog hem efter en timme, så jag drog ner i duscharna, helt själv! Nice! Fixade mig och blev hämtad av pappa sen ner på körskolan! Det var ju lagom spännande. Jag kunde parkera i alla fall! hahahahah

Kommentarer
Postat av: Phelicia

sv: Jag hjälper dig gärna, men för mig ser det normalt ut :O Annars så beror oftast på att man har för smal blogg, alltså att själva "wrapper:n" är för smal så att menyn och inläggen får ligga och trängas. Om du ökar bredden i "#wrapper {" blir det oftast bra igen :D Hoppas det funkar!



Tack så mycket, och detsamma! Du är ju inte lite grym du heller :D

PUSS

2010-10-02 @ 15:32:18
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0