En liten godnattsaga, såhär på kvällen!

Det var en vacker dag i tomteland och nissarna satt och klämde på gullsnoppen så hårt att den sprack, ut flög massor av små kaniner som hade druckit för mycket glögg. Hästen handlade sällan i den lilla lantboden, men när han väl gjorde det så hade klockan blivit så mycket att Eggbert var tvungen att lägga sig ner och antlingen sova eller dö en liten smula eftersom det dessutom hade blivit mörkt och suddigt. Mannen tappade bort sitt enda glasöga och blev ledsen, han kunde inte se utan sitt diplom i anatomiska rötters sätt att sprida kärlek och diverse andra små attiraljer som känns helt okej, som tex snoppar och sköldar som ofta används i strid och i hemmets vrå som ofta luktade så fy fruktansvärt illa! Usch, för fula gubbar, säger jag bara. Jag kom att tänka på hur mycket vatten det finns i alla sjöar, helt störda mängder och det fick mig att känna att jag var svensk mästare i allt.


Random skrivlek, det här när man skriver en mening och viker, sen ska någon annan fortsätta på historien.


Kommentarer
Postat av: Phelicia

HAHAHAHA! x'D

2012-03-15 @ 22:19:42
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0