många bollar i luften!

Hej och förlåt för seg uppdatering! 
Väldigt mycket har hänt sen senast. Fast nej, nu överdrev jag.. Lite har hänt i alla fall! Jag har tagit studenten, skrivit in mig på arbetsförmedlingen, fått beställningar och även ett litet "vid-sidan-av-jobb". Om jag får några mer jobb för det företaget beror helt på om de gillade mig och behöver mig till fler jobb.

Dåliga nyheter:
Har fått världens böld på armbågen, som kliar SATAN, på grund av två små myggbett.
Måste fylla i mina tatueringar, men har inte tid. (jag vill ju ta tillfällena i akt och sola när man kan!)
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.

Roliga nyheter:
Jag är precis klar med en beställning på en barbapapa-stol till en liten tjej som fyllt ett.
Jag ska vara hemmafru imorgon och laga mat åt min fina man som kommer hem på lunchen♥
PÅ TISDAG DRAR JAG OCH MINA BRUTALT GRYMMA VÄNNER PÅ PEACE AND LOVE! Åh, som jag stressar, och åh, som jag längtar! 

Nu ska jag få lite sömn, imorgon blir en hektisk dag styrd av tvätt-och-pack-schema! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0