Stor besvikelse på Avestas kulturcenter

På gymnasiet får man i uppgift att slutföra ett projektarbete, ett arbete som jag och min vän Jennifer tänkte fokusera på som en utställning. Utställningen skulle äga rum i bibliotekets entré. Jag var dit och pratade med turistbyrån, och fick ett nummer att ringa då kulturcenter tagit över ansvaret för utställningarna. Ringer upp numret och får veta att de valt att lägga ner utställningarna i entrén! Så nu har jag och Jennifer ingenstans att ha vårat projektarbete. Det här gör mig så uppgiven. Jag klarar inte bakslag, jag blir fullständigt skogstokig!

Vi får försöka lösa det på något vis. Annars får vi konsultera med vår handledare/mentor.
Nu slutar vi snart skolan för dagen, då ska jag ta mig iväg till Milla och ta en långpromenix. Ha det bra, puss♥


Kommentarer
Postat av: Phelicia

Men Jeppen har ju pratat om att fixa lokal till er och mig och Emilia. Så att vi får något bra och så att det är värt att kolla, vi ska inte jobba ihop, men samma lokal liksom. :)

2012-01-17 @ 16:09:16
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0