"en hudfärgad, ofärgad cirkulationsplats"

- citat från Milla.

Jag ber tusen gånger om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen. Jag har haft så himla mycket i huvudet så jag har bara inte orkat skriva. Jag tänkte skriva något intressant nu, men jag fick idétorka och gav upp. Så jag skriver en kort resumé.

Sedan sist har jag:
  • Fått en kusinvitamin som heter Hugo, och förövrigt är så söt att jag smälter när han tittar på mig!
  • Haft skolarbete upp över öronen.
  • Mått jättejättedåligt och jättejättebra.
  • "Tagit en för laget" Bett om ursäkt till en person för att lösa någon annans situation.
  • Fått båda paketen som jag skulle fått i julklapp..! SOA-tröjor och tattoprylar! YAY!

I helgen ska jag umgås med Jennifer och måla tavlor och spela tv-spel hela natten. 
Nu ska jag äta avokado och sen sova. Godnatt och sov gott, fina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: absolut, det ska jag göra!



åh, den får definitivt en plats på listan! :)

2012-01-26 @ 23:15:18
URL: http://captainexcellent.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: och just det, ta mer betalt! herregud! tänk bara priset och så delar du upp på så många timmar du arbetar med tavlan... kan ju inte bli mycket alls!

jag har fått två beställningar nu, en a2 i kol (500 kr) och ett a4 i blyerts (400 kr). :) du kan lätt få mer!

2012-01-26 @ 23:22:15
URL: http://captainexcellent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0