pluggis!

Nu var det dags igen. Ännu en ursäkt för att jag inte uppdaterat något. Jag har en giltig sådan för en gångs skull! Jag har pluggat, hela dagarna och hela nätterna. Eller okej, en dag/natt i alla fall.
√Formal speach Eng C
√Short story Eng C
√Gone baby gone-frågor Religion
√Studier om en recension Nutida konst
√Filmrecension Nutida konst
√Matteläxa

Jag känner mig duktig den här veckan! Den kommande helgen spenderas i Rista, en liten by norr(?) om borlänge, där min mormor bor. Jag och Isak åker på fredag till Jerry i Djurmo och hälsar på, far sedan vidare på kvällen mot Rista. På lördag ska vi ut och äta med mormor då hon fyller år. Kvinnan blir hela 93 år gammal! Jag älskar min mormor och jag hatar att jag kommer förlora henne!♥ 



Världens sötaste, bästaste mormor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0