so tell me, can u even hear me?

Känns som att det inte spelar någon roll vad jag gör, för det blir i alla fall bara fel. Mina föräldrar har varit på mig att jag ska söka jobb för att få lite extra pengar vid sidan av skolan. Så jag har gjort det. Har sökt x antal utan att få svar, så sökte jag som säljare på Lingon&Blåbär och fick svar nästan direkt. De ville jättegärna anställa mig, och jag åkte och träffade en kvinna från L&B för information osv. Nu när jag ska bestämma mig om jag vill prova denna säsong (vilket bara är till januari) så duger det inte! 

Du är inte rätt person för det, du kommer inte klara det, du är inte tillräckligt motiverad, du måste vara en viss sorts person för att vara säljare.... Ja, men om det inte duger så sök jobb åt mig ni då?! Jag är så jävla trött på att bli sågad VARJE gång jag lägger manken till! Jag må vara stark men inte ens jag klarar att bli nedtryckt varje dag. Jag försöker verkligen, jag gör det! Behöver egentligen inte ens nåt jobb, jag fick i alla fall inte lägenheten.

Fuck it, nu ska jag göra nåt annat än att sura. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0