God morgon!

Hej och god morgon! Har precis vaknat och inte ens klätt på mig än, men det känns som en bra dag idag. Har inte dragit upp persiennerna än men det känns som solen skiner och jag hör småfåglar utanför.

Jag ser fram emot en dag fylld av kreativitet
, första lektionen är EOS (estetisk orientering) där vi håller på med musikalen. Har även fått besök/hjälp av en proffessionell regisör! Jag tycker det är en himla rolig upplevelse att få göra musikalen, men jag blir rätt less på de få som verkligen verkligen inte vill och därmed drar ner stämningen för andra. Jag tycker att de som inte vill vara med kan hoppa av, för det är inte obligatoriskt.
Sen har vi lunch och resterande tre-fyra timmar har vi bild! Ser fram emot att fortsätta på mitt SJÄLVPORTRÄTT.

Nu ska jag klä på mig, gå upp och koka kaffe och äta frukost! Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0