PUT AN END TO THIS STORY

Jag vill verkligen inte hosta längre nu! Var till skolan idag, i hopp om att jag kände mig bättre. Vilket jag inte gjorde och fick åka hem igen. Väl hemma, runt ett, crashar jag i soffan och sover till FEM! När jag vaknar sitter en kvinna i mitt kök, med en urlöjlig lila mössa och målar airbrush med min far...? En stroppig "pappas flicka" med Göteborgsaccent. Jag kan inte heller somna om då kompressorn står och brummar högt och ljudligt... Kollade på tv tills jag la mig, glömde äta, gick upp och åt, sedan gick jag och la mig igen. Kul dag. Blir nog hemma imorn.. 


JAG ORKAR INTE TA TAG I MITT JÄVLA PSYKE!
det är som när man inte orkar städa rummet, ni vet..
Man sparkar in allt under sängen så länge, för att slippa.
Det är så skönt för det ser ju rent ut, eller hur?
Men det är ju inte det egentligen..
När man kikar in under sängen..
Och ser hur stökigt och jävligt det ser ut..
Faan, faaaan, va svårt det är att hålla emot då!

På samma sätt skyfflar jag undan mina problem och mitt trassel långt bak i huvudet, för då känns det som man mår bra, och det är ju skönt. Eller hur? Alla vill ju må bra? Men sen kommer det en liten reminder och man minns trasslet och problemen bubblar upp... Faan, va svårt det är ibland.



Kommentarer
Postat av: J.

sv: du fick mig att börja tänka på pizza... PMS <3

vad härligt att du börjar bli miljöintresserad! Gjorde min dag/kväll/natt lite bättre :D



och angående ditt inlägg; du vet vart du har mig. jämt.

2011-01-12 @ 23:43:52
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Phelicia

Du vet var jag finns <3

2011-01-18 @ 10:33:39
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0