HATE TO SAY SHE TOLD ME SO

Mammor. De har övernaturlig hjärnkapacitet! Hon sa det redan från dag ett, och först trodde jag att hon var helt ute och cyklade. Sedan insåg jag själv. Jag visste det! Jag förstod det så väl, även fast det inte var officiellt. Har inget med detta att göra, så grattis & lycka till antar jag!

Förövrigt får jag snart utbrott på inseparable människor..

Sovmorgon imorgon, sen tar jag och Isak bussen till Borlänge och kupolen för att sprätta pengar omkring oss, med Tobias! Åh, så kul♥ Måste göra en fotouppgift i helgen också, redovisning på måndag. Nästa helg blir det Västerås också förhoppningsvis. Med eller utan sällskap. :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Västerås låter nice ;)

2011-01-29 @ 12:35:12
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: Ida!

Jag vill följa med till Västerås vafasen! : D

2011-01-29 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0