BYE SAN FRANSISCO, HELLO MONEY!

Idag kom kära syster och hämtade tavlan, hoppas du blev lika nöjd som det verkade! :D ettusenfemhundra svenska riksdaler intjänade ;> Måste säga att det kändes lite sorgligt ändå, att lämna iväg en tavla jag jobbat på så länge, haha! Jag har liksom fäst mig vid den :) tur att jag kan åka till min vackra när jag vill och titta på den,haha ♥  
Måste helt enkelt påbörja ett nytt projekt snart! Någon som har önskemål om beställning? Jag har ett behov av att alltid måla något, jag älskar att måla! Jag lyckas bli av med ångesten och ensamhetskänslorna när jag får måla och leva i min egen värld. Min vackra, färgglada värld.
Länka gärna på din blogg, ifall någon av dina vänner skulle vara intresserade. Tack på förhand!
Nu ska jag läsa vidare i denna underbara bok! Puss&kram!




En underbar och grym tjej (på tal om att måla) Phelicia! Besök bloggen and be amazed!


Kommentarer
Postat av: J.

Älskar boken! ;o

Men målar du allt? :) eller är det något du vägrar?

2011-01-18 @ 22:50:32
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: J.

Älskar boken ;o

Målar du allt, eller finns det något du vägrar? Kan man beställa teckningar? :)

Tänkte göra reklam för dig sörru ;)

2011-01-18 @ 22:51:54
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Phelicia - konst och foto

MEN AAAAAAAAAW JENNIFER! :') Du är väl för söt, tack and right back at ya :*<3

2011-01-21 @ 12:22:07
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0