DAG SJU

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Resa tror jag. Uppfylla en stor dröm, att åka till USA och jobba på en studio. Fylla på min upplevelse-ryggsäck.
Blev det några pengar över skulle jag nog försöka fixa mig ett eget ställe. Lägenhet eller så. Inreda lite Jenn-style så det blir trivsamt! 
Om det fortfarande är pengar kvar skulle jag nog fylla på förrådet med färger, nålar och grepp.


Idag ska jag bara söndagsmysa! Ha mysiga kläder, mysigt hår, mysig säng, mysig film, mysigt tilltugg samt förhoppningsvis mysig pojkvän!♥
Kanske skulle bada? Doftljus, hårinpackning + Go ask Alice = True? Kanske! Om jag orkar ta mig ur sängen ;>
Ska även skissa lite på Josya's porträtt. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0