vroom vroom!

Repetitionsprov check! Klarade de tre sista delproven inför teoriprovet nyss, TUSEN tack till Milla för hjälpen! På måndag fräschar jag upp minnet med några körlektioner och på torsdag är det teoriprov. Wish me luck, my love.. Ganska precis en vecka efter teorin är det dags för uppkörning, pirrigt! Det värsta som kan hända är att jag får göra om det, och hur illa är det? De flesta gör båda proven två gånger. Hoppas verkligen jag klarar det, skulle underlätta så himla mycket. 

Nu ska Jenn hoppa i säng så hon är pigg till morgondagen som väntar hårfärgning och utgång, puss mina hjärtan & jag älskar dig min fina, vackra!♥

Kommentarer
Postat av: Phelicia

Duktig du är Jenn! Du kommer nog klara det ska du se! :D

2011-08-26 @ 17:15:31
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0