SAMMANFATTNING

Måndag, repa repa repa, åka till Hedåker och sova hos kusin Milla♥! Nära-döden-upplevelse : Check! Jag ska inte köra folkrace när jag blir stor! Tisdag, MIYAVI! Åkte från Avesta vid tolv- halv ett på förmiddagen och kom fram till Fryshuset runt halv fem... hahahah Köra i Stockholm, thumbs down! Höll på att bli överkörd av en lastbil i en tunnel och bröt mot massssor av trafikregler. I ♥ ROADTRIP. Sjunga MCR i bilen och skrika sönderbajsad på McDonalds, åh, ge mig tillbaka gårdagen! Dock var inte konserten lika bra i år. Han var mycket bättre 09..

Idag har vi haft tre föreställningar med musikalen, och det har gått kanonbra! Verkligen! Tack för blommor och applåder alla fina♥ Nu ska jag gå och se på Sons of Anarchy med far min. Kram och hej!



Kommentarer
Postat av: J.

haha, som du tjatade om ditt jävla folkrace... xD

2011-04-14 @ 00:16:48
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha resorna var bäst! ♥



"JAG RIIINGER MIN MAAMMMA!"

2011-04-14 @ 17:45:21
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0