Till en vän som känner svek

Cause an empty room can be so loud. 
There's too many tears to drown them out
So hold on, hold on!

When you love someone and they break your heart
Don't give up on love, have faith, restart
Just hold on, hold on!

When it falls apart and you're feeling lost
All your hope is gone, don't forget to
Hold on, hold on!
Det finns så mycket mer än kärlek i livet. För att hitta den som är rätt för dig, så kommer många som är fel. Det här är en av tusen, vännen. Det finns så många kvar! Det här var inte din enda chans, och tydligt inte din bästa chans heller. Tänk på allt annat vackert du har! Familj, vänner, brädan och skidbacken som väntar i vinter! Ge för fan inte upp på grund av henne. Ingen anledning är vettig nog för att bara ge upp. Jag har själv varit på samma spår många gånger, men det blir inte bättre av att tycka synd om sig själv. Det enda vettiga alternativet är att prata igenom det med henne, elelr bara släppa det och gå vidare. Steg för steg, jag menar inte att du ska lyckas släppa det över natten, men börja släppa taget lite i taget. Våga släppa taget framför allt! Det är inte något fel på dig, inte alls. Det är heller inget fel på människorna runt om dig. Det känns riktigt jävla skit, det förstår jag. Som om alla går runt och vill göra livet surt för dig. Men om du släpper taget om sveket och släpper in alla som vill dig väl så kommer du gå genom det här så mycket lättare! Jag lovar dig att det kommer kännas så mycket bättre inom bara någon/några månader! Hang in there! Du vet att jag försöker hjälpa dig allt jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0