HEY SWEETY, I NEED YOU HERE TONIGHT



BAI BAI LÄGENHET! I'll be missing you </3

Åker hem till mamma och pappa idag. Isak sov hos mig i lägenheten inatt. Det var jättemysigt.
Jag saknar honom redan.. Lyssnar på A Day To Remember - If It Means A Lot To You
Kommer kännas jättekonstigt att ha folk runt mig när jag ska sova ikväll.. Tror jag kommer sakna alla konstiga ljud om kvällarna.. I alla fall, tack Tom! <3 så skönt att komma hemifrån!
Ska plocka ihop lite saker nu, sen diska och sen hämtar pappa mig.
Vill till Isak.. Det blir Husby på fredag i alla fall! kul, kul!


pusshej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Ämälie

Du riter så finnt du ;D

2010-09-01 @ 20:50:49
URL: http://you know ;)
Postat av: jenn

tack så mycket knas ;D

2010-09-02 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0