ALOE-HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Igår kom bästa Emelie förbi med Aloe Vera Gel som jag ska dricka nu. 30 ml varje morgon ca 15-20 minuter
innan frukost. Har testat ALLT för eksemen men ingenting har fungerat, så jag hoppas verkligen det här funkar. Drack första imorse och det både luktar och smakar vidrigt! Det lär ju nästan betyda att det kommer funka, eller? Haha.
Idag känner jag för att träna. Funderar på om jag kan få med mig någon till badhusgymmet, eller om jag ska ut och springa med Easy tone? Någon som är sugen på att haka på? Bara att ringa min mobil eller kommentera för de som inte har mitt nummer. Borsta tänderna och fortsätta lyssna på JB så blir det nog en bra start på den här dagen, ska ni se!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. glömde förvarna om det :D beroende på vad man har för brister i kroppen kan man tycka att det smakar surt eller beskt... kommer dock inte riktigt ihåg VAD för brister ;P

2010-09-26 @ 15:19:45
Postat av: Sara

haha sånt där dricker vi med. mor min är återförsäljare ^^

2010-09-26 @ 17:37:26
URL: http://saraelundberg.blogspot.com
Postat av: Sara

och, ju mer du behöver det ju äckligare smakar de :) du borde gå på en visning så får du veta exakt vad det gör ;)

2010-09-26 @ 17:38:56
URL: http://saraelundberg.blogspot.com
Postat av: felicia

funkade det med aloe vera drycken för eksemen? Jag har också testat allt, men så fick jag en ny salva och jag överdriver inte när jag säger att allt gick bort på tre dagar. Sen har det varit borta sen dess! Om du är intresserad kan jag kolla upp vad salvan heter :)

2011-01-11 @ 21:28:11
URL: http://feliciasplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0