SCHOOL

Sitter i skolan, på bilden. Vet inte vad vi ska göra, bara för att vi håller på med så sjukt mycket olika saker hela tiden. Trött som sjutton är jag också.. Terapeuten klockan tre, sen hem och sova.
Kollade på DRAG ME TO HELL igårkväll med pappa. Måste säga att den var rätt bra. Gjorde nästan i byxorna av överraskningsmomenten! Den där tanten är så sjukt läskig! När de sitter i bilen och tanten tappat sina löständer och börjar suga på tjejens haka, guuuud så äckligt! Haha!

Nej, dags att återgå till bilden kanske? Det är väl bäst så.
Just nu spelar de musik från Mysteriet på Greveholm, och jag får lyckorus! :'D ♥

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till veckans blogg hos mig om du känner för det :P

2010-10-26 @ 12:59:28
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-10-26 @ 13:23:45
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Guess who?

Alskade syster, snart snart snart snart, mycke snart ses vi!!! Du forstar inte! Snart kramas vi, snart finns jag dar for dig, snart kan vi vara cp tillsammans igen!!! Snart far jag se min alskade igen!! Ah blir pirrig av bara tanken!!!!!! :) saknar dig som bara den nu.. Och de spricker i kroppen sa fort jag tanker pa hur nara de ar tills jag far umgas med dig igen!! Soom verry sooooooooooooooon baby!!

2010-10-28 @ 06:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0