LITE "FUCK YOU"


Slutade som vanligt 11.40 idag. Lunchade med älskling, sen ringde jag farmor som hämtade mig, och nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät, och mitt underbara eftermiddagskaffe framför mig. Lyssnar lite smått på a day to remember. Blev ingen terapeut idag, ändrat till imorgon.

Stötte på lite "peppande" tankebanor idag. Ringde en vän för att prata lite, och den här vännen har fått massor med folk emot sig av den anledningen att han inte kände sig bekväm med en tjej han hade pratat med, så han sa till henne att han inte ville något mer och sedan hittade han en tjej som gjorde honom glad rakt igenom. Han blev tillsammans med den här tjejen som gjorde honom glad, vettigt tycket jag. Någon eller några har då börjat snacka skit. Det har antagligen startat hos den första tjejen. Jag vet väl rätt mycket om hur avundsjuka/svartsjuka fungerar och känns. Men jag har mognat. Det jag känner när jag hör detta är bara; Va? Va äre om? Han är lycklig! Han om någon förtjänar väl det..?
Ibland lär man ha lite stake och en gräns för vad man ska ta åt sig av. Ibland kanske man ska tänka på hur man beter sig, andra gånger behöver man inte ens bry sig, det är inte värt det. Lite:  Visst, du tycker illa om mig, men fuck you i så fall, för jag är lycklig. Kom tillbaka om något år när du mognat på dig lite. Hörs då!


Något man borde säga till sig själv var och varannan dag, idag är jag lycklig så fuck you om det inte passar er.
Fyfan vad bra det känns!

Jennifer

Kommentarer
Postat av: jennifer

AWESOME!

2010-10-25 @ 20:03:09
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: Hon vet ju att det är tufft att vara med i idol så då ksk hon borde tänkt på det lite tidigare...? Jag är inte intresserad av att vara med i idol eftersom jag nt ens kan sjunga så det är inget jag behöver fundera/oroa mig över!

Ursäkta men det var min personliga åsikt och det var så jag tkt!;)

2010-10-25 @ 20:20:20
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: jag skrev att jag nt visst vf hon valde att lämna idol. Om du läser inläggen ordentligt så ser du!

2010-10-25 @ 20:32:18
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: tydligen...;)

2010-10-26 @ 15:35:41
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0