HUUUUMÖRSVÄNGNINGAR

Upp, ner, upp, ner, upp, ner... Är så jävla trött på det nu.
Säkert p-pillren. Fan. Jag kan inte låta bli att tänka på hur det kommer gå. Kommer det hålla? Hur kommer jag bli om det inte håller? Kommer jag klara mig ens? Hur kommer jag reagera om det blir någon annan än jag? Kommer jag inte kunna gå vidare, kommer det vara lättare för honom? Jag vet att ajg inte borde tänka såhär, har ingen anledning till det heller. Men jag kan inte låta bli hur mycket jag än försöker. Fan. Nu har jag skrivit av mig lite i alla fall. Damn, jag orkar inte vara jag just nu...
Sover hos Isak inatt igen, imorn följer han med till mig.


Kommentarer
Postat av: Ämälie

Inte för att ja vill att du ska bli "unga mammor"'s nästa projekt men p-piller är inte bra för någon.

Jag klarar inte av att äta några hormoner alls.. jag blir preeeecis sådär slut i huvudet som du är ;)

Och jag har inte käkat något på 2,5 år och inte har jag några småbebisar inte :P

2010-10-03 @ 00:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0