EN TYST MINUT

Älskade vän, jag har tänkt på dig hela dagen.♥  Att allt kunde hända så fort. Jag förstår ingenting.. Har varit nedstämd hela dagen, har inte kunnat slå bort tankarna från dig.. Våra dagar kom aldrig. Jag sköt upp och sköt upp, och nu är det för sent. Jag fattar helt enkelt inte.. Jag vill inte fatta. Nyp mig i armen, örfila mig, säg åt mig att vakna, snälla?
Jag tänker också på D.. Komer aldrig kunna sätta mig in i din situation, men det minsta jag kan göra är att finnas till. At skänka dig några varma tankar. Massor med kärlek från Jennifer.♥♥


Är i Isätra hos Tom och Emelie, tack till tusen för ert stöd, jag älskar er! Skulle något hända er skulle jag ruttna och förtvina. Nu ska vi äta och sen mysa och ta hand om varandra. Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0