COP FOR A DAY

Efter skolan idag så gick jag som vanligt till um, och kuratorn/psykologen. Sen mötte jag upp Ida och vi kikade runt lite på stan. Hon köpte ett linne på vero moda, sen drog vi ner till bowlingen. Väl där ringer vi Julia, som kommer ner och spelar med oss. Vi hade skitroligt! Har saknat oss fruktansvärt mycket! Ni är lovely! När vi bowlat färdigt tog vi bussen till krylbo, där mamma hämtade oss för att åka hem till mig. Här, tittade vi på en film/video som vi gjorde i sjuan! SÅ HEMSKT ATT SE! hahaha(L)

Till EOS har vi fått låna poliskläder till en liten pjäs vi övar på, så då tänkte vi; varför inte piffa upp denna måndagkväll med att titta på De Okända med polisuniformer på? Det är ju inte varje dag man gör det liksom. Det blev lyckat, och många skratt, så nu lever vi längre! haha



Nu ska jag sussa, sovmorgon imorn, sen åker jag till Isak på eftermiddagen.
Puss&kram&nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Ämälie

Du passar veeerkligen som snut hjärtat... tur att jag inte avskyr dig dock för d gör ja vanligtvis med dom märkligt nog ;P

2010-10-05 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0