BRICK BY BORING BRICK

So one day he found her crying
Coiled up on the dirty ground
Her prince finally came to save her
And the rest you can figure out

But it was a trick
And the clock struck twelve
Well make sure to build your house brick by boring brick
or the wolf's gonna blow it down


Idag åker jag och hjärtat hem till mig, mysa med mamma som äntligen kommer hem! Hon åkte på måndagen och kommer hem i dag (söndag). Eventuellt ta lite bilder till fotolektionen, vi får se. Annars blir det bara slödag, som resten av helgen varit, haha. Idag känns det okej, men jag fumlar fortfarande för att komma ur de där dumma tankebanorna.. Paramore & älskling räddar min dag! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0