VINTERMYS, KOM NU

Det gick jättebra att köra igår, några få slarvtabbar, annars gick det finfint!
Saw 7 3D var ju... brutal. Kort sagt, brutal. Blundade ett antal gånger kan jag ju säga. Väldigt mycket hemska ljudeffekter som skar sig in i själen. Skönt att få veta svaren till sina frågor om medhjälpare osv, men jag tyckte att slutet också lämnade frågor som om det skulle bli en till film. Det kändes inte som det var sista filmen, även fast det var det. Det var rätt häftigt med 3D effekter! Jag duckade för saker som flög och skrek lite för mig själv, haha!

Halv fyra är klockan nu, och om ungefär tre timmar kommer min älskade mamma hem från Kina! Har städat hela huset. Pappa gjorde nästan ingenting, han körde iväg cyklar och sommardäck till farmor medan jag städade huset. Dammsög, torkade golv, dammade & plockade. Kände mig riktigt duktig!
I morgon, måndag, får jag antagligen ÄNTLIGEN träffa min älskade syster igen, efter över ett helt år! Älskar dig, sis! ♥




Måste faktiskt säga att jag nästan längtar efter vintermys, speciellt med mamma och älskling♥





Bilder från nyår, blir ett till år med mitt hjärta. Du betyder allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0