JO MEN TACK FÖR DEN

Kanonförkylning.. Precis vad jag behövde.. Inte. Är så yrslig av febern att jag inte orkar gå upp ur sängen. Vågar inte heller. Rädd att jag ska ramla eller svimma. Mest rädd för att svimma..
Medan jag är hemma så passar jag på att försöka få något gjort. Har nästan skrivit klart diktanalys av Sapfo som skrevs för typ 600 år sedan. Planerar på att göra filmanalys också, men vi får se hur jag mår imorgon. Laddar eventuellt upp lite bilder från kalaset och annat här också. Nu ska jag försöka sova lite. Puss och kram.♥

Har köpt klänning till nyår, och nya skor också! Bilder kommer nog :*

Kommentarer
Postat av: jennifer

visa klänningen och skorna!

Vi måste ju fixa så det blir fest på nyår?! <3

2010-11-25 @ 10:31:26
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0