HURT ME NOW, CAUSE I CAN'T FEEL ANYTHING BUT ANXIETY



When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears comes streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide, you home
and ignite, your bones
and I will try, to fix you

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Sv: Jag är inte alltid på topp. Men efter då jag verkligen fick nog och tänkte - "nu kan jag fan inte leva så här mer". Ville jag förändras. Och fick med det mer motivation i livet. Vilket resulterades i att jag började tänka mer hur jag reagerade i situationer och förbättrade mig själv i dem. T.ex. Jag blev SKIT lätt ledsen för små saker. Nu mer inte. För jag har lärt mig att hantera det då jag börjar känna av det.



Det är svårt att beskriva...mer invecklat hur jag gör. Men med det exemplet har i alla fall

gjort att jag har lättare att vara långvarit glad i vardagen.



Jag läste även mycket böcker som fick mig motiverad till att förändra mig i tänket. Känslorna och tankar hänger ihop mer än vad man tror. Jag försöker påminna mig själv, varje dag om mitt värde och förmåga. Samt att inte ha för höga krav på sig själv.



När jag är ledsen, brukar jag låta mig att bara vara ledsen. Gråta tills man somnar ungefär. Brukar också kunna få ut känslor genom att rita, skriva, träna, sjunga, prata med vänner eller se på komedier.



Jennifer, det kommer bli bra. Tro bara på dig själv. Så ska du se att du fixar det! I mina ögon är du en super fin tjej. Både på insidan och utsidan, trots att jag inte känner dig såväl, tycker jag så.

Kram

2010-11-16 @ 21:23:25
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Sari

Hatar anxiety, vet hur det kan kännas men det blir bättre! <3

2010-11-24 @ 10:39:21
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0