FRIDAY NIGHT, ALL ALONE...

Inte för att försöka sänka stämningen, för det behövs verkligen inte, så lyssnar på jag på min depplista på Spotify. Jag bara känner för det. Lite Fields of Gold, Airplanes, Sidewalks.. 
Det känns som jag är den enda ensamma människan den här fredagen. Det är slask, regn, mörkt och alla umgås med vackra människor utom jag.. Ida är hos sin pojkvän i Stockholm, Emelie är hos Hugo, Pai är med sin pojkvän, min pojkvän är med Victor och sina grabbar..
Jag är så jävla dålig mot mig själv! Jag själv är det enda dåliga umgänget jag har, och hur fan gör man sig av med sig själv? Nej, ryck upp dig för helvete! Åh, jag orkar inte..... 

Over and out....

Kommentarer
Postat av: Pilla

Självklart inte, du har just fallit offer för mitt första provocerande inlägg, det är bara ytligt med humor, så du kan vara lugn =)

2010-11-12 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0