BEDTIME AGAIN

Ännu en dag har passerat, kan  ju inte direkt säga att jag fått så mycket gjort. Vaknade uppp hos Milla & Björn, åt frukost och degade till fyra ungefär, då vi åkte in till stan. Handlade lite och åkte sen hem igen för att packa ihop oss och åka igen. När vi skulle backa ut från parkeringen var det så mörkt att Milla inte vågade backa, så Björn fick göra det. Det gick inte lyckat. Det finns två björkar vid utfarten, han lyckades köra in i båda två.. Ibland är det bättre att ha ett fruntimmer bakom ratten, eller vad säger ni tjejer? ;)

När jag kom hem tog jag en lång, varm, underbar dusch. Så skönt att bara stå och njuta. Sedan dammsög jag mitt rum, hela hallen, vardagsrummet och halva köket innan jag satte mig och målade lite på Alicias Maleficent.

När far kom hem såg vi på Prince of Persia. Den var faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde. Skön spänning och otroligt häftiga effekter! När de är vid timglaset och sanden sjunker undan var nog det häftigaste. Varmt rekomenderad!♥



Lots of love - Jenn ♥

Kommentarer
Postat av: milla

tjejer ska fan köra :D

2010-11-06 @ 02:59:54
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0