Sunday, fucking Sunday...

Jävla söndag, jävla förkylning, jävla halsböld!
Är så jävla sjuk nu alltså, det känns INTE bra!
Vaknade en timme efter jag somnat igår kväll,
och var genomblöt av svett! Mysigt värre....
Men vad gör man? Ska man orka pallra sig upp
och duscha eller vad? Jag tog helt enkelt av
mig t-shirten och bytte trosor och la mig igen.
Sen dess har jag sovit av och till ända tills nu.

Har så jävla tråkigt också. Har kollat på nyaste Andra Avenyn-avsnittet 2 gånger på raken, kollat bilddagboken 400 gånger, och spelat Guitar Hero. Det är i princip allt som finns att göra hos mig.. Förutom äta förstås, vilket hela mina dagar brukar bestå av, men tyvärr har jag ingen aptit.. :/ Har knarkat alvedon mot febern, druckit svinäckligt te mot halsont, druckit nå havtornsjuice, som förövrigt smakade bränt urin. Låter det inte gott? Har ändå inget att göra, så tänkte slänga in lite bilder från Kreta, pallar dock inte skriva massor, men kanske beskriver nån bild litegrann..
Öl på balkongen på hotellet


Sola, bada och dricka drinkar<3





Vid havet

Badade i havet, fy va kallt det var!





Jag älskar dig


Gula apelsiner överallt vid hotellområdet.


Storebror, blekfis! <3


<3


Jag och älskling vid hotellrestaurangen<3


Isak, jag och Tom från våran awesome balkong!


Söt voffsing<3


Grekisk folkdanskväll på hotellet, och vi blev upptvingade haha :P
Isak, jag och pappa.


Kvällsutsikt från balkongen, underbart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0