trött på vinter!

Hej och hallå!
Längesen jag skrev nu, väldigt längesen.
Det blir säkert ändring på det nu när jag är hemma från skolan och förkyld och så.

Just nu sitter jag och ser på repriser av Top Model 9, och längtar efter sommaren.
Solen skiner utomhus, men det är ju hur mycket snö som helst kvar?! Åh, önskar att det bara kunde försvinna! Tänk att koka en kopp kaffe och sätta sig på altanen i den värmande solen och bara njuta! Så himla trött på all kyla och all snö.. Så pappa Kurt räddar oss! Om 24 dagar åker jag och Isak, tillsammans med pappa och Tom, till Kreta i en vecka! Hur underbart är inte det?!


Troulakis Village, längs Chaniakusten på Kreta. 4,3 av 5 i betyg! utomhuspool, inomhuspool, bar och restaurang! 500 meter till centrum, och 300 meter till havet! Hotellet byggdes årsskiftet 06-07, så det är nytt och fräscht!
Jag längtar så himla mycket, har redan börjat packa, men vad ska man ha med sig då?! H J Ä L P


Jag har packat:
 x 2 par mjukisshorts
 x 1 kjol
 x Några linnen och nån tunika
 x Korta strumpor, (ifall jag får skavsår av nya skorna)
 x Långärmad tröja och tjocka strumpbyxor till kalla kvällar.


Behöver köpa:
 x Bikini
 x Lätt sommarklänning


Runaway train, never going back.
 


Ha det bra people!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0