inaktiv = frisk!

Okej, äntligen frisk! ... typ.
Kort update, sitter nämligen i skolan.. ;>

Fredags, sov hos älskling<3
Överraskade honom, han visste nämligen inte om jag skulle komma eller inte, men jag hoppade på bussen och åkte! Vilken kul min han gjorde när jag kom in på hans rum! Där skulle man haft filmkameran..

Lördags, åkte hem från älskling, grät och var frustrerad hela kvällen pga av ett litet missförstånd enligt vissa, pga en storstor miss i kommunikationen enligt mig. gör aldrig så igen.. snälla..<3

Igår, Söndag, åkte tillbaka till Isak, träffade Tobbe och Filip ett tag, sen myste vi till Bones och Johan Falk, jag älskar dig min bebi! förlåt för att det blev som det blev.<3



tråkigt inlägg men yeahyeah.
17 dagar kvar! wiiie!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad är det som har hänt? berätta för mig i skolan imorrn?<3

2010-03-29 @ 14:50:09
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: Madelene

nej knas unge de är inte du :)<3

2010-03-30 @ 11:02:19
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0