Sex and the city 2

Såg Sex and the city 2 igår, den var faktiskt bra, inte bättre och inte sämre än ettan, dock mognare.
Samma modeälskande/sexgalna tjejer, men mer vuxna, mer mogna. Det roligaste måste jag nästan säga är Samanthas humörsvängande klimakterie! Skrattade så jag nästan kissade på mig av och till.
Gaybröllopet var ju helt amazing! Svanar, vatten, krimskrams! Åh, va underbart! Liza Minelli, var klockren med dans och sång, skrattade så jag grät. Jäkla frän tant!
Något småtråkig här och där, men jag tycker att den är klart värd att se iaf! :)


Idag har jag och Pai varit och solat och myst vid Tjärnsjön, en del godis förtärdes ;) haha, den här veckan har det varit strålande väder, och det gör mig glad! Och kär! Älskar solen, och vår fina blåa himmel.
Nu kommer isak hit om en liten stund, då blir det mysa och kanske titta på film med mami. 
Just ja, har köpt ny telefon också, slänger in en bild på den så får ni ha det så bra, :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0