HOLD ON TIGHT

If you knew me at all you'd take my picture, and you'd hang it on your wall.

hold on tight, i am, im a revolution.
Close your eyes, i am, i am, i am.
I'll blow your mind, i am, im a revolution.


I tisdags kom jag och Isak hem från motorcykelsemestern. Jag överlevde 3 nätter i tält och en natt på vandrarhem, men det var inte så hemskt som jag förväntade mig.  Onsdagen spenderades med vicci och tobbe i hedemora, bada topless på kvällen med katha. Spelade kort och åt massa onyttigt. Torsdagen blev hos mig, såg på Shutter Island. Den var riktigt mindfuck, men rysande bra!
Idag blir det Elins 18årsfest, superstort grattis till henne! Sitter och peppar lite med The Veronicas, och tänker på min Madde.. Saknar verkligen henne, och våra "äventyr".. älskar dig Madeléne!




OM FYRA MÅNADER KOMMER MIN ÄLSKADE STORASYSTER HEM!! Jag längtar så jävla håååårt! Vi har snart klarat ett år ifrån varandra, och jag måste säga att inget har ändrats, och jag älskar dig lika jävla mycket om inte mer ! Kommer storböla när vi möts! Älskar dig min fina underbara syster och vän! <3<3<3<3




Jenn

Kommentarer
Postat av: Sara

åh älskling, Jag vet. Så lång tid vi har klarat av nu! De finns ingen chans att jag kan hålla inne tårarna när jag ser dig. Kommer att gråta som en liten flicka!! Saknar dig så! Och snart är de vi igen, 4 månder.. :) Inte långt alls! LOVE YOOOOOU!

2010-07-26 @ 13:07:25
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0