grattis då

Ja må hon leva, och ja, såntdär.

Jag fyllde alltså år igår, 13 juli. 17 år, det känns som en riktigt värdelös ålder.
Jag fick iaf ett par makalöst bra högtalare till datorn, då mina förra var heltrasiga.
En morgonrock, en tunika av Emelie och Tom, och lite mer grejs. På kvällen gick jag och Isak och badade med Tom och Kaylee. Gud, va underbart det var att få bli 9 år igen tillsammans med Kaylee! Hoppa och springa och leka och skrika! Åh, härligt.

Nu ska jag och isak till Stinta, i västerås, som fyller år.
På fredag blire motorcykelsemester, era fuckers! Hörs väl, ha det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis SnyggJennifer! :D<3

2010-07-14 @ 20:18:39
URL: http://saraelundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0