kvällsmys med mr tomhet

Har du nån gång känt saknad efter någon?
En sån extrem saknad, så att det känns som luften du andas in
bara blir tjockare och tjockare, så du inte får luft,
och du till slut börjar hyperventilera?
En sån extrem saknad, så du hör ångesten pumpa genom
blodet uppe i hjärnan, hela huvudet dunkar. Händerna skakar.
Hakan darrar och ögonen tåras.
Det är nu sju timmar sedan I åkte hem.
Jag känner mig fruktansvärt tom.
vill inte vara för på heller, för som du sa, det blir lätt för mycket ibland.
Men du måste snart inse det. Jag kan inte vara utan dig, jag klarar det inte.
Jag har haft dig hela helgen, och nu är du långt bort igen..<3


usch, jävla ångest och tomhet, och rädsla för ensamhet.
ligger redan i sängen, så ska väl slå ihop datan och sova.
har baby's t-shirt här så ska ligga och sniffa på den tills jag somnar,
så kanske jag slipper mardrömmarna inatt<3


xoxo /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0