datakunskapshelvete

Fan också!
Började datakunskapen nyss, och ska göra provet, YES astaggad!
Sen provar vi tre datorer och ingen funkar, resten är upptagna.
Jag får SPUCK!! GAAAAAH!
Så jag ska göra provet nästa gång istället, och dessutom, för att datorerna inte funkar, så ska vi flytta lektionen så vi börjar kvart i 3 och sluta FYRA?!? tidigare har vi börjat och slutat en timme tidigare! EN TIMME.
VA I HELVETE SKA VÅRAN KLAS GÖRA I EN TIMME NÄR VI INTE ENS HAR ETT UPPEHÅLLSRUM!??!!?!!?
JAG FÅR HELTOKDAMP!
faaaaan. Jävla skitdatorer!
Och eftersom jag inte kan göra word-provet idag, så har jag inget att göra, men jag kunde tydligen inte skippa den här lektionen för det, så nu ska jag börja med excel och blanda ihop det med word när jag ska göra provet.
jag kommer totalfaila! fuckfuckfuckfuck!!!
helvetes jävlar!


Dra ballen i gruset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0