YES!

yesyesyes!
oh yes! oroat mig för dataprovet, och när Snellman skulle rätta så fanns inte sista uppgiften sparad!
oh noooo! tänkte jag, och bröt ihop lite smått, många svordomar inkluderade! haha.
Jag fick helt enkelt göra om sista uppgiften, och lämna in igen.
MEN;
När han rättat klart säger han: Vad är det du oroar dig för? Synd att man inte kan sätta mer än MVG på detta prov.
YAAAAAAAY!! :D:D jag är glad! :D

Imorgon har jag varit isaks hjärta i 4 månader! :* PUSS på det.
and also, imorn åker jag och isak till min älskade mormor! blir där i helgen, åka till mock och träffa väldigt saknade vänner<3<3<3

Nu slutar lektionen snart, så ska logga ut, puss och kram allihopa :*





Kommentarer
Postat av: syster

skriv lite i bloggen nån gång då min älskade vän! Jag saknar dig sjukt mycke! längtar tills jag får krama om dig igen och få berätta för dig hur glad jag är att ha dig i mitt liv! <33

Jennier, min syster, min vän.. du är saknad!

2010-03-11 @ 09:07:07
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0