LIKE I'M THE ONLY ONE WHO KNOWS YOUR HEART



Ikväll ska jag rycka upp mig och ta tag i lite saker. Mysa ner mig i sängen med täcke och filtar, dricka frukt-te och varva ner. När jag lugnat mig så jag kan fokusera, så ska jag försöka kolla på någon lätt film och fixa filmanalysen, skriva horrorstory och läsa ut Gossip Girl. Har så mycket jag behöver göra, med skolan och beställningar.. Gosh, skoltrööött!

  • Engelska: Horrorstory
  • Engelska: Bokrecension
  • Kulturhistoria: Inlämningsuppg. Renässansen
  • Kulturhistoria: Prov nästa vecka
  • Matte: Huuuuuge prov nästa vecka
  • Svenska: Filmanalys
  • Svenska: Diktanalys
  • Samhällskunskap: Politik, Parti-jämförelse
  • Historia: Instuderingsuppg. till prov

Beställningar

  • Beställning på Harley Davidson (julklapp)
  • Alicias Maleficent
  • Saras "Goldengate-Michelle"

Kommentarer
Postat av: Phelicia

sv: Tack detsamma för din, man blir så glad inombords <3



Jag hoppas det, hihi. Måste bara få beställa tid någonstans :D

2010-12-08 @ 16:59:25
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0