VAR HON VACKRARE ÄN MIG?

Nyduschad, i en för stor morgonrock. Dricker O'boy och lyssnar på Melissa Horn.


Har kommit fram till att jag måste sluta jämföra mig med andra, både negativt och positiv.
Jag mår bara skitkasst av att tänka; Åh, tänk om jag kunde ha hennes platta mage! Tänk om jag kunde ha lika vackra former som hon har! Va fint de har det tillsammans, eller, det dom hade var verkligen något speciellt... SLUTA!

Lika som med; Va smal och fin jag känner mig när fläskberget går förbi, va älskad jag känner mig när min någon gillar mig mer än någon annan. Va lyckad jag är när andra misslyckas. Va bra jag och min pojkvän har det när andra bråkar och inte vi. och så vidare.... SLUTA!

Jag mår inte nå bättre av att trycka ner andra i mina tankar och jag blir inte som nån annan bara för att jag går och önskar det dagarna i ända! Jag är jag och det går inte att ändra i en handvändning. Jag kommer alltid ha bruna ögon, jag kommer alltid ha den här rösten, jag kommer alltid ha samma skelettbyggnad därav kroppsform. Jag kommer alltid vara jag, och jag kan inte förändra det jag inte tycker om genom att jämföra mig med andra.


Jag måste orka ta tag i mitt liv och mina tvångssyndrom inom en snar framtid, annars går jag ner mig.
Hoppas jag kunde hjälpa någon med mina tankar.. Om inte, så fick ni i alla fall lite insyn i mitt huvud.
Lägger ut en lite piggare sommarbild så kanske jag rycker upp mig!
Sov gott, dröm sött och var nöjda med hur ni är, för alla är vackra på sitt egna sätt!

Kommentarer
Postat av: Pai

Nämen vad fint skrivet! du är bra som du är min vackra vän, och jag vet att ingen är perfekt, men du är väldigt nära<3

2010-08-26 @ 22:43:47
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: Vicci

Du skriver riktigt bra, & du är knappast ensam om tankarna. I really think it's a teenage syndrom.

Hugs <3

2010-08-29 @ 22:25:56
URL: http://viccirox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0