IF YOU HAVE TO KILL ME USE A TOMMY-GUN,BABY



Sitter i bibblan, i skolan. Har hål mellan Engelska B och EOS. Vi ska sätta upp en pjäs på EOS'en, och det är jag väl inte helt jättesugen på. Vi får se vart det går hän. Antagligen kommer jag väl bara stå och stirra som ett fån, med tanke på att jag ljuger som en kratta, så jag kommer väl inte kunna spela någon karaktär heller..

Igår följde Isak med mig hem. Vi gjorde hälften av fotoläxan, bilder kommer nog, och sen gjorde vi historian..
Sen tittade vi på  f å n g a r n a   p å   f o r t e t  och åt popcorn med mamma! Måste säga att jag blev väldigt besviken när jag insåg att gamla gubben i tornet är utbytt! 



Är ganska dålig på att lägga in bilder, men jag ska bättra mig! Ser så tråkigt ut med bara textinlägg..


Nu ska jag och Pai gå och köpa oss lite kaffe och en vit chokladboll, sen gå till EOS'en. :3

P u s s & k r a m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0