oh no, she didn't...?!

Well.. She did.

Vad kan jag säga? Jag har nog aldrig varit så arg och förvånad samtidigt.
Att människan ens har mage till att göra något när h*n fått så många pikar?
Jag förstår inte hur vissa personer tänker.. Blir så förvirrad, att h*n bara vågar?!
Och h*n tänker inte på sin heller? Börjar fundera på om det verkligen var okej från den sidan att h*n höll på så?
Och varför i helvete med min?!!???!? SATAN va arg jag blir!
Jag önskar bara att du kunde hålla dig undan! Dra åt helvete eller vart fan som helst, välj själv, i don't care.
Jag får ångest när jag tänker på dig.
My mind boils
As I've decided I'm through Fuck your position in life
I'm taking vengeance on you

Tillägg; Jag har världens bästa pojkvän, tack för att du står ut med mig! Jag älskar dig mer än allt! 

Put me back together
Or separate the skin from bone
Leave me all the pieces
Then you can leave me alone
Tell me the reality
Is better than the dream
But I found out the hard way
Nothing is what it seems
6 dagar kvar, vill bort härifrån, äckelställe!
xoxo
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0