trött och ensam..

1. JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT JAGA DIG NÄR DU ALDRIG STANNAR DIN SÖTE FAN! :(
2. jag är trött.
3. jag kan inte sluta lyssna på deppmusik, och det gör inte humöret bättre..


Så det var dagens whine.
Jag tänker inte ursäkta mig.
vill du inte veta, så läs inte.

Jag sitter nu och lyssnar på gazette - cassis, och jag älskar den. <3
Förövrigt mår jag väl lite bättre än igår, och mycket tack vare underbaraste I.
Så sjukt snäll och omtänksam, världens snällaste skulle jag kunna påstå :)
Och så jävla söt så det finns inte! o:
Skulle haft idrottsteoriprov idag men de sket sig så jag göre nån annan gång..
Hatar idrott.

I helgen blire MOCKFJÄRT med ida! :'D
Fredag; Gårn, titta på Elle och Danne som ska lira lite *:
Lördag; På dagen blir det rättviks marknad, och på kvällen någon konstig spökkväll s: haha
Söndag; åka hem, träffa syster innan hon lämnar mig i den här hålan :''''((
ÄLSKAR DIG SARA :( <3

Nu tror jag att jag ska kura ner mig i sängen och läsa nån bra bok eller så, kan nås på luren för dom som vill nåt :)






Jag saknar min Jenniferpai! >:



xoxo/ J

Kommentarer
Postat av: Miharu

Jag hatar den högra bilden på mej, ja tack:) haha, men du är söt, och jag saknar dej med! ses imorrn, och om du vill prata om nåt, så finns jag att prata med, även om det inte är säkert att jag kan göra nåt bättre<3

2009-10-01 @ 21:00:32
URL: http://nogameplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0