men hur fan gör man då?!

with stedy hands she makes her aim - oh oh oh-
she locks and loads, are you in her way?
her smile hits the mark



Sov hos ida inatt, sofie också, helt galen kväll!
Var ute med Svedlund och åkte lite bil, vid Franzens blir vi stoppade av polisgrisar, så han får blåsa och visa körkort.
Sen knackar en av dom på min ruta, och min första tanke var att veva ner rutan, men jag hittar ingen vev/knapp, så jag utbrister "Men hur FAN gör man då?!" Svedlund svarar; "Du öppnar väl dörren till exempel?" Alla börjar asgarva.
HAHAHA!

Imorse vaknade jag vid 10, åkte hem och duscha och käka, sen kom I.
Vi var själva hemma, tittade på The Orphanage, lyssnade på musik och kollade på liveklipp från bmth konserten igår..:)
Otroligt mysig dag, tack <33
Saknar dig redan!


xoxo /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0