fredag den 13'e

i dont know what it is that makes me love you so,
i only know i never want to let you go<3

Igår kväll läste jag ett mail jag fått av min älskade storasyster.
Har inte sett det förrän nu, men när jag läst de första raderna kom tårarna..
Det har gått fort, men det har varit svårt..
Den första veckan var svårast, jag kunde inte ens sova om nätterna, jag grät mig till sömns de nätter jag ens sov.
Allt runt omkring mig påminner mig om min syster. Speciellt Volbeat. Volbeat är så du och jag!
Jag sitter just nu och lyssnar på dem, och tänker på dig, allt vi har gjort tillsammans. Jag har så många fina minnen med dig! Jag bara önskar att jag kunde få återuppleva dem nu på en gång! att jag kunde ringa dig och höra om vi ska göra nåt kul, att du kunde hämta mig med bilen och åka till donken, eller en sväng på stan, eller vadsomhelst bara jag fick vara med dig, känna din närvaro och din trygga doft.
Älskling, för varje sekund som går så dör jag lite av saknad, men för varje sekund som går så är det kortare tid tills du kommer hem igen.. För du lovar väl att du kommer hem? Till lilla skruttiga avesta.. Till din lillasyster som sitter dag ut och dag in och väntar på att få krama sin storasyster igen. Få skratta med henne, titta på henne och se att hon tittar tillbaka. <3


Jag saknar dig Sara, och jag älskar dig så det gör ont!

-Lillasyster



Fredag den 13e, LEDIG!
inget ival, inget språk, inställd historia och hemmaplugg på matten.
Jag måste medge att jag älskar mitt schema ibland. <3
Jag sitter nu och väntar på att Jennifer och Tobias ska komma hit med bussen, sen ska jag och Jennifer plugga lite historia och efter det ska jag lära dem att måla airbrush ;)
Målade lite i förrgår, det blev rätt bra tycker jag, så jag slänger upp lite bilder på't.
Enjoy <:

Kommentarer
Postat av: storasyster

Men älskade du, vad jag sitter och gråter nu..

Saknar dig så otroligt mycke.. vill bara ha en utav våra myskvällar nu! taco, chips,dipp, godis & och en bra film på kvällen, gammal taco, chips, dipp, godis & och en bra film på morgonen.. Haha! eller fulla ute på stan, och försäker säga en och samma mening hela kvällen, men de går ju inte!

Men jag kan säga dig att jag LOVAR att jag kommer hem. Måste ju vara i samma land som min lillasyster! Men kan du inte flörta lite med din familj och säga att ni behöver en liten semester. Dom kan bo på hotell, och du hos mig :D Kan dina föräldrar ha en liten extra smekmånad:) så kan du vara med mig hela tiden. :P hehe

Men du, Jennifer.. Din storasyster älskar dig av hela hennes hjärta. och de kommer hon alltid att göra! Du kommer alltid att vara mitt lilla popcorn.:)

2009-11-14 @ 03:46:52
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: jessie

shit vad snyggt :O :D

2009-11-27 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0