FALSKA JÄVEL!

All that you had is a fairytale
now you're standing alone wonder why did you fail?



Jag fattar inte varför vissa människor inte bara kan stå för sina åsikter?
Jag vet att det är lite dubbelmoraliskt av mig att skriva om detta på bloggen, eftersom jag inte riktigt står för det då, men hör jag minsta lilla till tar jag upp det med personen ifråga. Jag hatar falska människor som ljuger en rakt upp i ansiktet!
Först går du och säger att jag är så jävla dryg och "palla henne" och dylikt, sen när jag är med, då är vi näst intill bästa vänner?! JAG FATTAR LIKSOM INTE?
Make up your mind, friends or NOT!
Jag är så trött på att du bara går runt och snackar bullshit hela tiden. Snackar skit och sen skyller ifrån dig, och du kommer alltid undan också, din lilla ål!

Whatever.

Idag har jag spenderat första dagen på praktiken (: Väldigt kul måste jag säga, även om vi nästan inte gör nånting :P Jag har typ steriliserat och torkat golv xD Och skissat typ:) Imorn äre nationella prov,matte. Kommer faila så jävla hårt! Jag hatar skolan just nu. är så skoltrött så det finns inte.. blööh. Och på onsdag blir det praktik igen, och sen ev. fotoshoot. :)
Hoppas även på en tripp till Borgsheden i helgen<3
BUSS&GRAN

xoxo/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0