Älskade farfar.

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back




jag vill att du ska vara kvar, var du tvungen att dö?
 minnen är allt jag har,  och inga svar på min bön.

jag kommer alltid älska dig farfar även om du inte tyckte om att jag va som jag var, jag vill bara visa att jag har ändrat mig, och jag önskar att du kunde se mig, jag tycker om mig själv nu, och jag undrar om du gör det också? jag saknar dig farfar, det är inge kul att spela kort själv! kom tillbaka, jag hann ju inte säga hejdå och jag älskar dig och alla andra underbara saker jag vill säga! och nu har irma flyttat så jag har ingen anledning länge att åka till ditt hus och gå och känna din lukt och klappa små kycklingar. och vem ska jag nu bli kallad Kalle av?
Farfar jag har så många frågor, vad ska jag göra? ibland vill jag bara dö så jag får vara med dig och ställa alla frågor och få svar! men jag kommer alldrig få svar! för det finns inget efter döden och det finns ingen JÄVLA gud, för då skulle inte världen se ut såhär och du skulle vara kvar och stå i köket och göra äggmos till kycklingarna, och växthusen skulle spraka av färger! äsch, gud skulle hata dig ändå, såsom du svor! haha<3
jag ville bara säga en sak farfar.. jag älskar dig så jävla mycket!

tiden har gått för fort.. </3

Kommentarer
Postat av: Milla

Miss him like hell </3

Makaroner oxå till hönorna. xD

2009-05-05 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0