hår, klänning, skor?! PENGAR :<

Jisses, allt det här tjatet om bal tar kol på mig o:
Vad ska man ha för klänning? Funderar på en svart eller vit kort klänning med lite pös typ..
Vad ska man ha för skor? Med tanke på att det handlar om 4 timmar ungefär, så tänker jag definitivt inte köpa nya skor! Jag tar de svarta pumpsen jag har.. Det duger bra (Y)
Hur ska man ha håret? Ja du, om jag vågar ska jag fråga Kina om hon kan gör nåt snyggt :> Sen så ska jag ju färga om det, och klippa mig typ 2 veckor innan balen.. Har någon ett tips på frisyr får ni gärna dela med er :D 0731589489, smsa eller ring :* bdb-killingforfun. :)


Sen är det ju så att jag saknar D med och jag klarar inte av att bära på detta själv. Blir nog kuratorn imorn eller nåt.. fyfan, bara tanken på ditt helvete får mig att gråta..
Det blir bara värre och värre, och utan dig rasar allt. håll ut med mig, bästa älskade obeskrivligt saknade tvilling!! <3
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Du anar inte.. <3
Aldrig haft nån som du, och du är mina antidepressiva! min allra bästa jävla vän! DU FÅR FÖR I HELVETE INTE DÖ!
fan då, nu börjar jag lipa igen.

Jag tror jag kvävs, du stjäl mitt syre.
Jag tror jag gråter, tårarna ekar i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sepe du har skaffat pojkvän ?

Faan vi ses alledelse för SÄLLAN!! blir galen så mkt ja saknar dig, rimg mig så fort du ser de här, kanske har lust för en trip till sandviken på lovet ? :) puss love you!<3

2009-04-02 @ 12:08:52
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0