kort sammanfattning.

Avlutningen;
Torsdagen var det dragkamp, kul som fan, och lerigt (Y)
Våran klass vann mot e, b, och f? tror jag. :)
Jag kan bara säga att det va så jädra kul! :D åkte inte i en enda gång i nån dragning :P
Men sista dragningen hoppa alla i frivilligt :) sen var det bara att välja valfri idiot att knuffa/dra i :)
hahah :D:D PUSS på dragkampen 2009 <3



På kvällen var det bal, bara hem och duscha av sig leran och fixa till sig! :D
Balen var helt underbar! Jag och Julia åkte tillsammans i en candyröd cadillac med kickan ;)
När vi kom dit togs klassbilder och så, sen blev det matsalen för 3 rätters middag och resultaten från dragkampen.
Lite allsång blev det med, med Jonas "Berghagen" ;) haha blå kavaj och allt <3

Sen bar det av till aulan för lärarcabaren. Fyfan så jag grät! underbara jävla lärarjävlar! <33
Kort paus därefter, sedan "disco" hihi :) mycket trevligt <3
HAHA Poa och matte hade dans-battle ;) SÅ JÄVLA KUL xD

Jag, Julia och Kickan i hennes cadillac, hjärta på er <3 "sånt e livet, såånt e livet!" haha :D <33


Mina älskade sötvänner<3 Jag älskar er så jäkla mycket, och alla ni va så jävla fina! <33

Examen;
SÅ JÄVLA KUL!!! Hade lastbil och vattenballonger! <33 Jag älskar min klass ibland <3
"för vi har tagit examen, för vi har tagit examen, för vi har tagit exaameeeen, FYFAN VA VI E BRA!"
9D shalalalala,
9D shaalalalalala (8)

Kommentarer
Postat av: Madelene

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Madelenehb



vill du ha fler besökare till din blogg, klicka på länken:)

2009-07-07 @ 23:11:33
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0